Gwarancja na produkty
- Regulamin sklepu internetowego
- Informacje o firmie
- Polityka prywatności
- Polityka dotycząca cookies
- Reklamacje i odstąpienie od umowy
- Regulamin kart upominkowych
- Gwarancja na produkty
- Ceny w sklepie internetowym
- Sklepy franczyzowe
- Informacje o sieci PARTNER AGD RTV
- TAX FREE
- Odbiór zużytego sprzętu
- Dodatkowe ubezpieczenie
- Blog Partner AGD RTV
- Czas realizacji zamówienia
- Dostępność produktów
- Raty Santander
- Formy płatności
- Karta dużej rodziny
Wszystkie produkty oferowane w Naszym sklepie internetowym są objęte gwarancją producenta. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w warunkach gwarancji wystawionej przez gwaranta.
Większość oferowanych przez Nas produktów posiada gwarancje realizowane za pośrednictwem autoryzowanych serwisów producenta. Wykaz autoryzowanych punktów oraz informacje dotyczące gwarancji znajdują się bezpośrednio w dołączonej do produktów kartach gwarancyjnych, lub znajdują się na stronach internetowych producentów.
Oferujemy produkty wyłącznie oryginalnie zapakowane, dlatego otrzymany przez Państwa produkt posiada niepodbitą kartę gwarancyjną. Dzięki temu mają Państwo pewność że nie ingerujemy w zawartość opakowania. Wraz z otrzymaniem przesyłki otrzymują Państwo naklejki z pieczątką firmy. Naklejki należy samodzielnie wkleić w przeznaczone do tego miejsce w karcie gwarancyjnej, wskazanym przez gwaranta. Jeżeli nie otrzymali Państwo naklejek razem z przesyłą, prosimy o kontakt.